Ilk aylarda bizimkinde de cok oldu, asm hemşiresi bebegi bas asagi çevirip ayaklar yukari hafif sırtına vurmuştu, aşıya gittiğimizde de olmustu 1 kez, sonrasinda emzirirken yastıkla 45 derece aci ile basi yukarida emzirmeye dikkat etmiştim bende yine tikaniyordu ara ara