iklima_1234 Belim çok aşırı ağrıyor doktor röntgen çekilmesini istedi ama 6 saat emzirmemek gerekiyor o da imkansız. İğne verdi onu vurulursam onda da 6 saat emzirmemek gerekiyormuş. Ya emzirirken bunları yapıp emziren varmı?
SeninAnnenBirMelektiYavrm iklima_1234 emzirme deniyorsa emzirme cnm ufak bi mama al merak etme birkaç kerede alismaz
Mavis34 iklima_1234 kardesim çektirdi öncesinde aut sahip dolaba koydu 6 saat sandıklarından verdi ayrıca rontgenden sonra da sağım yapıp attı ikinciye dolan sütüyle emzirdi
Asya0114 iklima_1234 mama almana gerek yok sütünü sağ yeteri kadar buzdolabına koy acıkınca benmari usulü ısıt canım .
iklima_1234 SeninAnnenBirMelektiYavrm 1.5 yaşında zaten ama emmeye çok düşkün 6 saat boyunca oyalamam yani heleki bu durumda
cankuzularim iklima_1234 4 qy kanamam dursun diye haplar içtim antibiyotik içtim fitiktan kalkamadım dikloran agri kesici vuruldum covit oldum doping serum vuruldum 8 saat emzirmedim sadece ama dikloran agri kesicilerde emzirdim onu vurulmasam kalkamayacaktim