Toplumcubirisi ayrıntılı anlatyrm 😃 3 kılo sütten yapıyrm ben 3 kılo sütü yarım saat kaynatyrm tahta kasıkla arada karıstırıp havasını alıyrm içindeki altını kapatyrm beklıyrm ılıyınca serce parmagımı 5 saniye dayanack kadr ayarlıyrm sütün ılklıgını snra 2 bucuk yemek kasıgı oda sıcaklıgındaki yogurda 2 3 kasık tencereden süt koyup pürürzsüz olana kadr karstırıyrm süte dökuyrm iyice karştırıp kaplara koyuyrum snra fırına koyuyrm kavanozları ama ben fırını ısıtmıyrm bıldgnz nırmal calşmayan fırın 5 6 saat bekletyrm mayalanmaya snra buzdolabna alıyrm 1 saatte agızları acık bekletyrm 1 saat snra kapaklarını kapatyrm 12 saat snrada yiyoruz bu kadar ve cok guzel direk tutuyo tas gibi mis 😃