Prensesannesiiii32 persentil tablosuna göre fazla. Ama doktor onu çocuğun kendi gelişimine göre değerlendirme yapıyor. Doğduğu andan itibaren aynı doktor takip ediyor. Doğumdaki kilosuna göre aldığı kilo gelişme hızı gayet normal diyor. Persentil çizelgesini bana sadece bir rehber skalası gibi düşünün demişti. 1 yaşından sonra kilo alımı yavaşlar zaten, çünkü boy uzaması başlıyor.