Allah sifa versin, ben her alt degisiminde sadece ciste olsa ıslak mendil ile silip, kurulayın, ısıtılmış sogutulmus zeytin yağı sürüyorum altına, kızarıklık cok oldugu yere de dalin pişik kremi suruhorum. Psik ne zaman oldu 1. Ayda cok sık kaka yaptiginda bir ds bu ay calpol verdiğimde oldu. Antibiyotik vs deli pisik yapıyor. Sadece bez kullanımından mi kaynaklı, ek gıda ya da aldığı ilaçlardan mi? Yara olursa canj cok yanar yavruların ilerlemeden hemen. Müdahale edebilirseniz keşke