Ygmrkaya Kızlar yengem 32 haftalık hamile fakat bugün doktorda bacak gelişimi 29 haftalık olarak çıkmış çok üzülüyorum kendisi bizde ayni sekılde endişeliyiz bu durumla karşılaşan ya da duyan var mi ne gibi bi problem yaratır ???
balsevdigim Ygmrkaya canım ben 33 haftalık doğum yaptım karın çevre 30 hafta, boy 31 hafta, kafa 35 haftalıktı. Böyle değişimler oluyor. Bi ara benim 1 ay geriden geliyordu. Başka doktorada görünsün, 3 haftalık gerilikler normal karşılanıyor
Ata0707 Ygmrkaya benim bebeğiminde bacak boyu 2-3 hafta geriydi..babasına çekmiş onun da bacak boyu kısa gövdesi uzun..sıkıntı yapmayın
Fulyag Ygmrkaya Kızımın da bacak boyu 2 hafta geriden geliyordu şu anda 8 aylık boyu biraz kısa minyon yani bunu da hiç bir doktor sıkıntı olarak görmedi 😊
balsevdigim Ygmrkaya Allaha çok şükür yok canım. Boyu yaşıtlarından uzun. Bol bol muzlu süt içsin bebekte boy uzatıyor ama kendisi evde yapsın. Mutlaka farklı bi doktora da görünsün ben ilk doktorun demesiyle hastanede yattım 1 hafta riskli gebelikte. Hastaneden çıkınca başka doktorlara gittim 3 haftalık gerilikler normal kabul edildiğini söyledi
Asas Ygmrkaya benim baş karın ve bacak hepsi gerideydi ondan sordum canım detaylıda bebeğe giden kan akımında düşüklük çıkmıştı sadece bacaksa bilgim yok
Pelvan Ygmrkaya ben canim neden oyle olmus oncelikle doktora sorun ayni durum olmaya bilir ama bebegim tersti donmedi 36 haftadan sonrada suyumda azalma vardi bebegimin kafasi 39 bacaklari 36da kaldi ultrason olcumlarinde bacak hep 36 doktorlar demiyirdu ben kendim gordum dogdugunda bacaklari zayif ve kisaydi bi kac kere kontrole gotrdugumde soyledim genetige gotr dedi sonra kalca ultrasonunu beklemeye karar verdim o surede toparladi esitlendi cok sukur
EylulSima Ygmrkaya benım bebeğimde bacak boyu 2 hafta geriden geliyodu ama bana cekmiş benım bebeğim benımde bacak boyum kısa
Happyanne123 Ygmrkaya benim oğlumu hep cüce dediler düşün bazı doktorlarda 5 bazılarımda 4 hafta geriden geliyodu down sendromuna bağladılar falan filan hamileliğimi zehir ettiler bana çok şükür Allahıma çok sağlıklı ve her ay gelişimi ilerde giden bebeğim var hiç kafasına takmasın 😊
Tazeanne19 Ygmrkaya bence 1-2 değişik doktora daha gitsin perinatoloji uzmanına gitse daha iyi olur çünkü benm ablama da doktoru bi bacagı kısA dedi allaha şükür hiçbi sorunu yok.