Bertasi25 Bebeğim 1 aylık ama 1 haftadır burnundan fışkırarak kusuyor endişelenmelimiyim internette kötü şeyler yazıyor 🙄
Mavis34 Bertasi25 reflu muhtemelen. Bana doktor emzirme saatlerini 2bucuk 3 saate çıkar ki midesi sindirin demişti ama kusunca çabuk acıkıyor bazen saatte bir emmek istiyor
Teemo07 Bertasi25 bende yaşadım yenidoğanken. Besledikten sonra hemen yatırıyorsanız olabilir, gazı cıkarılmadıysa olabilir.. Reflü de olabilir. Biraz dikkat edince düzeliyor. Tabi yine Doktorla görüşmek lazım.
61616161 Canım reflü olabilir bizimde öyleydi 2 hafta sonra başlamıştı ve 8 aylık olcak hala devam sadece 1 2 ay sonra fışkırarak kusması geçti ama kusmaya devam az az sık sık yedir kusunca tekrar yedirme ben herşeyi denedim ama geçmedi 1 yaşına kadar sürebilir
Hacer26 1 hafta uzun bir süre bence, benim kiz ½ kez kusmuştu agiz dolusu 1. Ayin içinde simdi 3bitti. Emzirdikten sonraki ilk 20 dk cocugu dik tutun, cok.sarsmayin. Gazinin çıktığından emin olun.. Hala devam ediyorsa bi doktora gosterin bence de