Pasaben Nazli degilde inatçı diyelim 😁arkasi dönüktü burun ölçümü için uğraştı baya doktor karnıma çok bastırdı o aksam nasil dogurmadim bilmiyorum 1 hafta karnımin acisi geçmemişti 3 şeker yedim merdiven inip çıktım baya bi ugrastirdi oğlum bizi en son doktorun karnıma bastırmasıyla hafif yan döndü sağolsun bitti işimiz 😁