Herkese merhaba bebegim dogdugundan beri nerdeyse her şeyiyle ben ilgilendim eşimde destek olmaya çalıştı ama benim kadar değil … 10 dakika ilgilenip bırakıp telefonuna bakiyor ya da televizyon izliyor … ben tüm günü bebeğimle geçiriyorum.. gel gelelim asıl konumuza cocugum kesinlikle kucağına gitmiyor gitse bile 2 dakika içinde inmek istiyor … babasının herhangi bir insandan farkı yok gibi davranıyor… bunu nasıl asabiliriz dışarıda gercekten çok yoruluyorum.. ona da gitmesi lazım =/