Kimkibu merhaba ben iyi derecede ingilizce biliyorum. İlan gordum çelebi hava sirketi yaşamak istediğim şehirde harekat memuru aliyormus. Bu firmayla ilgili bilgi sahibi olmak istemiştim. Bu konuda bilginiz var mı acaba? Bildiğim kadarıyla kabin memurları falan yüksek maaşlar alıyor. Harekat memurlarının maaşı düşük mu? Maaş ve mesai hakkında bilginiz var mı?