5aylik bebeğim asla kimse de durmuyor sadece beni görünce gülüyor hep benim kucağımda durmak emmek istiyor başkası sevmek istesin almak istesin çığlık çığlığa ağlıyor babasına bile gitmiyor sizce normal mi Bi sorunu var da ben mi anlamıyorum annem geldi yardımci olmaya kadın asla sevemedi durmadı alamadı kucağına alır almaz kipkirmzi olup ağlıyor başına gelen var mı artık dermanım kalmadı bakacak