Benim kızım 7.5 aylık hala tam anlamıyla neden ağlıyor hemen çözemiyorum. Doğduğunda 1 hafta 23 günlükken 1 hafta küvözde kaldı emzirme dönemi mama ile beraber 4 ay sürdü mama ile besleniyor. Uyuduğu zaman ağlayınca hemen yanına gidiyorum gülümsüyor bazen öyle bir ağlıyor ki babasıyla ne yapsak susmayabiliyor. Kendi kendine oynadığında aynı odadayız ama yinede beni hiç aramıyor. Oyuncaklara o kadar odaklanıyor ki beni duymuyor bazen. Odadan çıktığımda neredeyse hiç ağlamaz. Beni görünce gülümseme. Yabancı birinin kucağına verdim geçen beni gördüğü için mi bilmiyorum hiç tepki vermedi. Ama arada gördüğü dedesine ağlayabiliyor. Altını kirlettiği gibi alırım. Çok konuşmaya özen gösteririm. Ama benim hatam mama içerken çoğunu bıraktığı için zorluyorum ağlıyor. Doğduğu ilk 3 ay kucağından indirmedim desem yeridir. Tüm bunlara bakarsak bizim güvenli bağımız yok mu? 😔
Uyku ve beslenme esnasında çok sıkıntı yaşıyorum ister istemez ağlıyor ve mama içerken hep başka yöne bakıyor emzirirken de böyleydi 😔