Kızlar selam. Bebeğim 2 buçuk aylık salı gününden beri hasta öksürük ve hırıltı var doktora gittim serum fizyolojik ve öksürük için doğal şurup verdi. Fakat deli gibi emen bebek hastalıktan beri sadece uykudan uyanınca emiyo. Sonrasında verince öğürüyo şuruptan mı anlamadım.burnu tıkalıyken de içemezlermiş ne beni ne manayı istiyo NapcAm nolur bişey diyin aç mı diye kafayı yiyorum doymuyor diye