Eliff40 Merhaba hanımlar 3 aylık bi oglum var gelişimi normal kafası cok sıcak her daim ateşi yok kesinlikle alnı felan sıcak degl ama kafasının arkası saç bölgeci alev gbi sürekli neden oluyo bilen varmı
DefneRana3881 Eliff40 vücutta en çok beyin gelişimi olduğu için sürekli beyin fonksiyonu olduğu için kan dolaşımına bağlı ısınma söz konusu oluyo
Caglaa Eliff40 valla 3-4 aylkken bnmkide öyleydi. Hatta diş fln sandım ama değilmiş. 5 ay 29 günlük şimdi 5 aya girince o kafa sıcaklığı da geçmişti.
Seydameva Eliff40 normalmiş bende doktora sordum özellikle sevindiklerinde heyecanlandıklarında emdiklerinde fazla hareket ettiklerinde özellikle özellikle diş çıkarma döneminde dahada sıcak oluyormuş korkmayın ☺️