Nazlinazli37 Güzel anneler 4.5 aylık oğlum var. Yattığı zaman direk kafasını kaldırıp etrafa bakmak istiyor. Bir kaç kişiden oturmak istiyor yavaş yavaş oturt önerisini aldım. Sizce erken miyoksa az az oturtmalı mıyım?
DuruDoruk Nazlinazli37 benimki 3 aydan belli zıpzıpta kafasini kaldırıp oturma pozisyonu alıyor 4 aydan sonra yavaş yavaş oturun diyolar 1 dk 1dkfaln
Cigdemss Nazlinazli37 kucağınızda sırtını size yaslayıp destekli oturtabilirsiniz. Sırtını belini boşta bırakmayarak. Uzun süreli değil tabiyim Osman gönlüal var dr internetten izleyin YouTube da her detaya yönelik hafta hafta ay ay videoları var
glcncbn Nazlinazli37 Youtube de bir doktor var 3 aylık kucağınızda destekli oturtabilirsiniz yazıyor. Ben yavaş yavaş alıştırdım. Şuan 6 aylık arkasına yastık koyuyorum bayağı oturmaya başladı.
sinemhelen benim bebeğimde o şekilde idi kucağımda tuttuğum zaman yakandan tutup oturmaya çalışırdı doktoruma sorduğumda altı ayı bekleyelim dedi