Deletedmom896 Asyazehra 21 aylık hiç 10 da uyumadı ağlama olayı yok çok şükür aksine huy olarak düzeldi garip bi şekilde
SeverusSnape Asyazehra keşke sadece uyumamak için ağlasa. Her şeye ağlıyor. Heeer şeye. Hatta ağlarken “gözümden su çıkıyor” diyip daha çok ağlıyor.🥲
minnakbaby Asyazehra moral bozmiyim ama 26. Aydayiz o gunlerin daha da kotusunu yasiyorum 😂 dogum gununden sonra acayip artti aglamalar
Lidya-t 20 aylık kendi istediği saatte istediği gibi uyuyor ağlaması yok şuan için kendi kendine uyuması paha biçilemez .En geç 10 dan önce uyuyor
Mevr1241 20 aydan selamlar sanki yeni doğum yaptım tüm gece ayaktayız şimdi de hasta oldu uyutup salona geçip elimize kahve aldığımız am var ya işte ben o koltuktan on kere kalkıyorum uyanmasına o beni çok yoruyor sürkli meme de