BalarisiYusra SeninAnnenBirMelektiYavrm evet onu biliyorm da diş teli taksa da kesiyo mu onu anlamadım
Merveikra22 Melekmls 8 tane yaptırdım alt dişlerim pek görünmediği için yaptırmadım zaten düzgündü yani açıkçası ilk başlarda çok pişman oldum keşke yaptırmasaydım vs diye sonradan alıştım kendi dilim gibi kullanıyorum
Merve4694 Melekmls ben üst ön dişimi yaptırdım çok memnunum o kadar alıştım ki kendi dişim gibi yani çok kötüydü benimki çürüyodu ön dişler
Melekmls Merve4694 benim okadar kötü değildi altlar çok kötüydü bazı harfleri söyleyemiyorum hep öylemi olacak
Merve4694 Melekmls ilk başta biraz yadırgıo insan ama sonra alışıyor insan iyiki yaptırmışm diosun alttaysa hiç korkma bile yaptır
espiri Melekmls kökten çekim yapılıyor mu peki? Benim bütün dişlerim şekil olarak düzgün sadece 1 tanesi yamuk duruyor sizce 1 tane implant mı yaptırmalı mıyım nasıl olmalı😔