Bebek-annesi Merhaba anneler, 11 aylık oğlum var genelde popo deliği kısmı hep kızarık ama pişik yok bu kızarıklık neden oluyor ve sizin bebeklerde de var mı acaba ?
Bebek-annesi Reyna hep böyle kızarık asla bezi bekletmem kaka yapsa hemen alırım ama hep kızarık ama pişik de değil
Bebek-annesi Ask35tego bizimkinde de doğdu doğalı böyle diyebilirim nemlendirici sürüyorum bende ama yine kızarık acaba neden oluyor