Arkadaşlar merhaba daha önceden de gönderi paylaşımı yapmıştım pişik için ama aklıma takılan birşey var .Yani 3-4 aydır bebeğimin popusundaki pisigi bir türlü geçiremedim pişik için sürülebilcek bütün kremleri aldım sürdüm.acaba diyorum pisigi destekleyen alerji olabilir mi . yani artık kafam allak bullak oldu .her sabah kahvaltıda yumurta veriyorum acaba o yapabilir mi ? Onun haricinde altını sık sık alıyorum ıslak mendillede silmeyi bıraktım ama yok bana mısın demiyor ? Doktora 9 aylık olunca götürcem zaten de belki sizinde bana söylemek istediğiniz bişey vardır ? Teşekkürler