Belki baskasinin başına gelir diye yazmak istedim inşallah kimse yaşamasın . Çekirdek çıktı ama iki gün sonra . Bide çiğnemiş kabuk kirikti hergun kaka yapan çocuk iki gün yapmadı yapsın diye sürekli birşeyler yedirdim tebi tek kaka yapsın diye değil tıkanıklık olunca kusma yememe salya oluyormuş onuda test ediyordum . Şükür bir kaka yaptı babası odadan kaçtı ama o kaka bana miss gibi koktu 😅nasıl rahatladım nasıl vicdanım rahatladı anlatılmaz