4 aylık tam, bugüne kadar sayısız uyku şekli değişti. Sabah göğsümde yatıyor pışpışla uyuyor, öğlen 12 1 gibi yatakta beraber yatmak istiyor(gerçekten yatağa gitmemeye direndim yarım saat sürdü ağladı en son pes ettim yatağa geçtim anında uyudu) benimle yatınca yatakta 1.5 saat falan uyuyor kendi tek yatınca 40 dk. Akşam da yatakta koynuma iyice sokuyorum öyle uyuyor. Yanından kalkınca da gözleri açıyor bakıyor yoksam ağlıyor yakındaysam çoğu zaman devam ediyor uyumaya. Yatarak emzirdim bi kaç kere hastaydım üşendim kalkmaya onu da bi sevdi şimdi öyle emzirsem hemen uyuyor. İllaki değişir diye düşünüyorum aslında ama neden böyle bu aralar memeye ve bana düştü. 4. Ay atağı var aslında uyku gerilemesi şeklinde yaşıyoruz biraz da mızmız çok şükür aşırı değil şimdilik ama bu ataktan dolayı mı beni istiyor bukadar. 4. Aydan sonra alışkanlık kazanılır diyolar ya devam etmemeli miyim yatakta koynumda uyutmaya yoksa ilerisi için daha mı iyi olur kendi kendine uyumayı öğrenir öi zamanla?
Birde uyku arkadaşı ne zaman tutup sarılabilir, şu an var ama tutup yönlendiremediği için yüzünde falan kalıyor öyle severek satılmıyor belki ona alışırsq beni istemez