ipeekt Aşıyı yeni olmuşsunuz bence kırgınlık normal sonuçta vücuda virüs veriliyor ve pozitif çıkması da normal. Benm biontek olan 2 arkdaşım 2-3gün sonra pozitif oldular bildiğin covid etkileri. Yani covidsiniz diye değil vücutta virüs var ve yeni diye pozitif çıkar çıkarsa aşıdan dolayı.