Arzu1233 Kızlar bebeğim 5 aylık ve bende hamileyim mama içirmeye çalışıyorum içmiyo mesela biberonu hiç emmiyo meme uclu aldık yine emmiyo sizler nasıl alıştırdınız
papatya011 Arzu1233 bizimde 12 aylık olana kadar kesinlikle almadı kaşık veya şırınga ile verdi bakıcı ben işe gittiğim zaman 12 aylıkken birden denedim ve aldı durduk yere
Ask35tego Benim oğlum doğumdan sonra iki ay biberon emzik tuttu sonra asla almadı ne oldu birden bilmiyorum 14 emzik 4 çeşit biberon var Yabancı gibi ilk defa görmüş gibi davranıyor Şimdi alıştırma bardağı aldım su için onları da icmiyor Çok zor
Arzu1233 Ask35tego hiç sorma kayınvalidem almış dün yok ondan da içmiyo anca mama kaşığıyla zar zor içiyo
papatya011 Arzu1233 rabbim yardım ediyor bir şekilde öyle kötü düşünme biberon almadığı için bardaktan içmeyi çabuk öğrendi mesela suan rahat bir şekilde bardaktan su içiyor pipetle su içiyor