Kızlar kafayı yemek üzereyim kızım 13 aylık bu ara atak haftası mıdır nedir bir haller var. Sürekli inatlaşıyor bağırıyor ağlıyor. Üstüne bide öksürükle uğraşıyoruz. Doktora götürdüm dün antibiyotik verdi çünkü gerçekten derinden öksürüyor. Ama kesinlikle içmiyor kusuyor geri çıkarıyor. Tadı kötü değil, başka ilaçlar da verdi soğuk algınlığı için onu da içmiyor çıkarıyor kusuyor çığlık çığlığayız her akşam. Şurup saati gelecek diye korkuyorum. Yardım edin siz nasıl içiriyorsunuz ?