Ya bekarken çok güzel yapıyordum irademde çoktu evlendim korona vardı bı yerede çıkamadık eşim kovit oldu vs homini yedik üstüne hamilelik kilosu yani kızım 5. Ayının içinde irademi toparliyamiyorun sabah çok güzel diyet usulü beslenip TV karşısında bozuyorum ne yapmam lazım TV yi kessemmi acaba ya neler yapiyosunuz 🤨