Beldeyegin Çok geçmiş olsun. Ben yaşamadım ama çok yakınlarımın yaşayıp, ilaçsız atlattığı birkaç tarif duydum. Belki işinize yarar. Bir litre kaymış sıcak suyu iki limonu sıkıp, limonları kabuklarıyla(iyice yıkanmış) atın, suyu cay gibi içmeye başlayın. İyice soğumadan bitirmeye çalışın. Kekik çayı için. ( 1 cay kaşığı kemiği, kaynamış suda 5-10 dk demleyin), çam kozalağı şurubu kullanın. Her sabah 1 tatlı kaşığı olması gerekli. Bol bol c vitamini, yanında d vit. bir de k2 vitamini alın hergün. Bol sarımsak, ilikli kemik sulu çorba vb yemeye, içmeye çalışın. Allah şifa versin inşallah 🤲