ozi Merhaba biraz geç oldu dün bebeğim huysuzlandi giremedim tekrar. Genelde sabah 9.30 da kahvaltı yaptım mutalaka 2 yumurta 10 tane zeytin istediğim kadar beyaz peynir domates salatalık ve bol yeşillik yedim her sabah. Öğlen yemeğini ben genelde 13.30 ya da 14.00 da yedim ve Genelde bulgurlu ıspanak yemeği,kabak yemeği,köfte,et kavurma,kurubaklagil,tavuk,bulgur pilavı vs yedim. Akşam yemeğini 19.30 gibi yedim eşi o saatte geldiği için öğlen saydığım yemek çeşidi ve benzeri şekilde beslendim. Bol bol su. Ve ekmek şeker hiç yok. Ben bu süreçte ekmek hiç yemedim ama canım tatlı istediği zamanlar çikolata falan yedim. Öğünler arası en az 4 saat olmalı ara ogün yok aksam 8 den sonra bi şey yemedim.