bikerem Laden görmüşken yazayim,alakasiz ama. Ne kadar ince saygili naif bir moderatorsunuz,teşekkür ederim adima, farklisiniz yani
Ysf-kn Catlakbiranne güvenlik olsan ne olur ben sana güvenemedikten sonra yazan olduysa okumadan yazdım valla ilk bu geldi aklıma hakkınızı helal edin 🤣🤣 Koca olsan ne olur Her gün istemedikten sonra +18 Çalışan olsam ne olur Evi pok götürdükten sonra😂😂😂