Kızlar merhaba artık içime iyice korku düştü cerazette doğum kontrol hapı kullanıyordum 4 aydır onun devamında 2 ay adet görmedim 3 haftada bir tek tek leke geliyordu hamilelik falan mı var diye korkup kestm ardından bi kaç gün içinde adetim başladı lekenin devamında. Şimdi 21inci günümdeyim ilk günkü gibi her günüm aynı yoğunlukta aşırı kanamam var midem falan bulanıyor artık çok stres oldum doktora da gidemiyorum bebekle hasta diye kimse de yok bakacak bi fikri olan var mı korkuyorum çok 🥺🥺