Hebelehubelee Nhlks konu.disi.mevsimsel.gribe döneceği söyleniyor omicron varyantı ile duyumu olan var mi
Nhlks Hamileliğimin 34. Haftasında covid oldum. Daha sonra doktorum aralık ya da ocakta aşı olursun demişti. Siz emzirirken hangi covid aşısını yaptırdınız? Doktora sordum o kararı size bırakıyoruz dedi.
1pollyanna Nhlks Halen emzirmeye devam ediyorum ilk iki doz icin hicbir yan etkisini görmedim 3. Doz ateş ve agri yapti sadece gece gun icinde gayet normaldim
Burcinisp Nhlks 15 gün önce ailecek kovit olduk. Yattık 3-4 gün 38-39 ateş geçti gitti. Hatta ben ateş çıktı diye sevindim. Yaşasın bağışıklığımız çalışıyor diye. 5. Dozu olan var. Sonu yok bunun. 6 ay sonra tekrar aşısız sayıyorsun. İsteyen olsun ben olmam. Zaten hiç sevmem aşı falan 😅
Tuba Annemiz olup olmadığınızı sormadı, hangisini oldunuz diye sordu🥰 aşı karşıt yorum yapmadan cevaplayın, aksi taktirde yorumlar tarafımızdan silinmektedir🌸