Benim saçlarım cok kabarık ve kıvırcık kızlar. Bekarken bi ara her dustan sonra kuaföre gidip fön çektiriyordum dümdüz oldu bi süre sonra hic kıvırcık kabarma vs yoktu. Sonra bitlendim😀 mecbur küt kestirdim belime kadar olan saçlarımı . Ondan sonra işin içinden çıkamaz oldum. Dus aldım az önce görseniz elleseniz sanki bir yıldır dus almamışım öyle sert ıslanmış yün gibi resmen. Napcam bu saçlarımı allah askina fikir verin. Nasıl yumusak ve düz olur (en cok yumusaklık önemli) düz olmasada olur kabarmasın yeteeer