Canım benim oğlumda sadece bir bucuk ay anne sütü alabildi sma kullanmaya basladık cok kabız yaptı sonra dr götrdüğümzde bağırsak sindirim sistemi tembel diye aptamil conformil mama verdi gaz maması aklında bulunsun sadece maddi olarak biraz yoruyo iki ay bu mamayı kullandık büyüyüp sindirim bağırsak sistemi düzelince sonra denemedim mama kalmadı en sonunda conformilden sonra oğlum humanaya basladı severek içti ve hiç bir sıkıntı yaratmadı suan 2 numarasına gectim oda iyi . Ama malaesefe her mama her bebekte aynı etkiyi göstermiyor deneyerek bulcaksın dr verdi diye bebek sevmezse kabızlık yaparsa değiştirerek iyi geleni sen bulacaksın