D-G-Damla55 Kızlar kilosu 8200 boyu 67 cm canım sıkılmadı diyemem ama siz böyle bir durumla karşılaştınız mı acaba, sağlık ocağına gitmiştik problem olmaz bir ay boy bir ay kilo falan dedi
homosapiens D-G-Damla55 boyu normal bence bı ara benım kızım 2 ayda 1 cm uzamıstı suan 11 aylık baya uzun bi bebek
Daniel D-G-Damla55 canım bazıları uzun ölçüyor bazıları kısa ölçüyor bebekleri sen kendin evde de takip et bebeğini
Dyg1dyg Iyıde boyu gayet normalkıı yanı google yazınca bıle anlayabılırsın bunu. Kız vocugu herzamn mınyon olur erkek bebege gore. Sakın canını sıkma bebegın gayet saglıklı
D-G-Damla55 Dyg1dyg canım 70 cm olmalı bende yazdım baktım ama hep geriden mi gider acaba diye içime kuşku düştü
nurus91 D-G-Damla55 benim oğlumunda boyu kısaydı 48 cm doğdu 8 aylıkken 69 cmdi şu an 24 aylık boyu 87 cm ortalama da oğlum şu an 1 yaşndan snra argivit Şurup kullndm ara ara
nurus91 D-G-Damla55 Yok canım seninki de ortalama da zaten dert etme bazı ay bebekler hiç uxamaz bazı ayda ayda 3-4 cm uzarlar
Eski9 D-G-Damla55 Bnm bebeğimde bu ay diğer aylara göre kg az almış 5 aylıkken 8200 du 8600 olmuş hadi kiloyu takmam da boyu 1 cm uzamış 🤔
Nehir7778 Benim kızım 48 cm 3060 gr doğdu.6 ay 9 günlükken 65 cm 8300 dü.(36 haftalık doğdu )şuan 7 ay 2 günlük daha gitmedik doktora.(4 haziran doğumlu) ama en son son ölçümle bir önceki ölçüm arasında 1cm vardı.
Ask35tego Eski9 olur olur bol bol heveslendirin yanına ilgisini çekecek yeni bişey koyün öyle öyle alistirdim bende 💕😃
Eski9 Ask35tego valla fizyoterapist oldum evde 🙈 ne egzersizler yaptırıyorum sepetlere koyuyorum geziyoruz evde dut düt. Oyuncak uzatıyorum uzansin dönsün diye yan duruyor alamayınca yine sırt üstü yatip ağlıyor sinirli birde benimki illa armut piş ağzıma düş 😁😁