basakhanim34 bebeğiniz kaç aylık?
Emzirme döneminde olabiliyor. Geçen haftalarda benim de başıma geldi. Bebeğim 20 aylık, emziriyorum. bi baktım sağ göğsümde bi sertlik bi şişlik var ceviz kadar 🤷🏻♀️ durup dururken farkettim çok da korktum.. Bir gün anlayamadım ne olduğunu. Sıcak kompres uyguladım masaj yaptım bol bol emzirttim yok geçmiyor…🤦🏻♀️ 2. Günü bi baktım ki göğüs ucumda minicik sivilce gibi bi beyazlık var, tıkanıklık oluşmuş 🤦🏻♀️ iğneyle patlattım o ucu ve sıktım öyle bi süt boşaldı kii 🥲 sonra çocuk emdikçe de geçti şükür 🙏🏼
Siz de bi kontrol edin belki süt kanalları tıkanıklık olmuş olabilir 🤔