winnie-the-pooh Şimdi eczaneden aldım bebeğimin 21 günlük olduğunu söyledim de aldım fakat dışında 3-10 yaş yazıyor bilgisi olan ya da kullanan var mı
Ellliisa winnie-the-pooh ben kullandım bi faydasını göremedim her bebekte farklılık gösteriyor bu ama biogay kullanabilirsin çok etkili bi damla bizde hemen etki gösterdi canım
guzellanne winnie-the-pooh ben kullanıyorum bebeğim 20 günlükkdn doktor verdi çok işe yaradı üç aylık hala kullanıyorum memnunum
Eymeneylul0 Ben kullandım bı tanıdığım tavsiye etmişti oni da görmüştüm mantiksiz geldi gaz sıkıntısı ilk aylarda oluyo
Kaderci winnie-the-pooh bnde kullniyom cnm yeni doğduğundan beri 2 aylık olcaz artık düzenli kullanmıyom. Arada yani. Ve bağırsak kısmına masaj yapiyom ovaliyom. Bacaklarını ileri geri itme hareket yapiom osuruyo damlaya gerek kalmiyo artık vermiyom yani
ikizannesii01 winnie-the-pooh bende aldığımda ikizlerim. 2 aylıktı geri götürdüm eczaneye. Bilmiyorduk şu an isteseniz de satamam bunu size bebeğiniz küçükmüş dediler. Biogaia kullandım bende
winnie-the-pooh ikizannesii01 orda sordum 21 günlük diye söyledim bebeği ama verdiler yani napsam bilemedim 🤷♀️
Deniz163416 winnie-the-pooh bende bebeğime zinco kullandım faydasını görmüştüm yeni doğduğunda kullandım ben sıkıntı yok zinco bitkiseldi diye hatırlıyorum.
winnie-the-pooh Deniz163416 bitkisel yağlar içeriyormuş sanırım da dışında 3-10 yaş yazınca korktum tabi bebek daha 21 günlük çünkü
eymeninannesiiiiiii winnie-the-pooh sabah öğle akşam 3-ya da 4 damla demişti uzun zamandır gaz sorunumuz yok şükür hatırlayamadım damla sayısını 4 aylığız 🐥🐣
Deniz163416 winnie-the-pooh biliyorum eczacima güveniyorum doktoruma da aldım kullandiktan sonra söyledim ne güzel bulmuşsunuz iste dedi