Merhaba arkadaşlar bebeğim 1 ay 3 günlük salı gününden beri öksürüyo ve hapşuruyo 2 gündür burun akıntısıda var. Doktora götürdük göğsünü ve sırtını dinledi korkulcak bişey yok çok küçük olduğu için ilaç veremiyorum dedi. Fakat öksürüğü çok aşırı derecede hırıltısıda iştahında uykusunda falan sorun yok bir kere sadece yediğini burnundan kustu az bişey başına gelen veya doğan bir yöntem bilen var mı?