Aleynaa1 tam hatırlamıyorum ama benim de sizden biraz fazla idi galiba Cunku bn geç öğrendim tyzm söyledi iyi geliyor diye o üç kızın da da doğduğun dan buyana veriyor Muş üçüncü ayına yakın gunde 3 defa miktarı bıraz.daha fazla veri yor dum bn büyüdükçe miktarı çoğaltıyor dum yani bnde yiyor dum Tane Alıyor dum kendim toz yapıyor dum şöyle de yapabilir siniz hazır tozların tazeliği ni bilmediğim için bn tane alırdım sizde isterseniz muskati tamamen sarımsak rendesinden geçirin sonra cay süzgecinden geçirin un gibi olucak sonra onu kapali kapta muhafaza edin hergun bir defa çay kaşığı nin ucu çok az miktarda verin emzirin hemen umarım iyi gelir bn böyle kurtuldum ya gaz çok fena birşey 🤦birde sizde yedikleriniZe dikkat edin o da çok önemli gaz yapacak şeyler den Uzak durun