Gul_meyra bnde çok kustuğu için düz yatırmadım ilk başalrda . Bebişimde hep bi yana yatmıştı bizmkide biraz yamuldu bide uzun gibi duruyor ama şimdi diğer tarafa yatırıyorum 1 aydır viraz düzelme var düz de yatmaya yeni alıştı gözümn önnde yatrken düz yatırıyorum inşşllah daha da düzlme olur 3 aylık bnmkisi. Gören hep bi tarafa yatmış bu diyodu şimdi daha iyi. Bide doktorlar eper yatmadan dolayı ise düzelecktir diyorlar. Yok genetik ise oyle kalır