Gul_meyra Merhaba arkadaslar.. kizim 4 bucuk aylik ve yatiş pozisyonuna bagli bir sorun oluştu,kizimin başi sağ tarafa doğru yamuk oldu,kafatasi kemikleri daha cok yumusak ve hep sağa dogru uyudugu icin öyle oldu ama endiseliyim ileriye dogru duzelecek mi 😔 saga sola donduruyor basini uyurken ama hala öyle şimdilik.. bu durumu yaşayan oldumu? Lütfen bilgilendirirmisiniz!!
elfkrgny Gul_meyra siz uyurken başını çevirmeyi deneyin uyanıkkende öyle. Başını geri.çevirmemesi için destekleyici bişeyler koyabilirsiniz ince bi yastık örtü vs
EylulSima Gul_meyra bizde 3 aylığız malesef bizimde biraz yamukluk var bu beni çok üzüyo kndimi suclu hissediyorum inşallah düzelir
Zeyzey2019 Gul_meyra bebek uyurken yan yatırın saat başı da yönünü çevirin bir sağ bir sol yatırın düzelir ... ben kızımı hiç tek tarafa yatırmadım doğduğundan beri uyurken çeviririm yönünü şimdi kafası gayet düzgün 4 aylığız biz de. Kendi haline bırakırsanız düzelmez bence bir komşumun kızı vardı 7 yaşında sağa yatırmaktan çocuğun yüzü yamuk kalmıştı
Gul_meyra Dogam41018 ne diyosunn 😏 cok kötü.. inanirmisiniz aklim cikacak cok kötü hissediyorum,kendimi sucluyorum 😔
Gul_meyra elfkrgny evet artik baya dikkat ediyorum ama insaallah duzelir 😔 4 bucuk aylik bence daha yumusak kemikleri dimi
Ebiscelik Benimde oğlumun öyleydi doktor bütün ses ışık soldan gelsin dedi sağ yamuktu emzirmeyide öyle yaptım alıştı şimdi öyle bi fark görünmüyo düzeldi
Alyanur Bizimde yamukluk var saga cok yatmis dedi doktor halbuki genel olarak hep düz yapiyor saga sola yatmiyor ceviremiyorumki hemen uyaniyor napacam bilmiyorum sola katiyyen ceviremiyorum zaten hep ayagimda uyyku sevmez nasil olacalbu is bilmiyorum 9.5 aylik olduk
Gul_meyra elfkrgny insaallah,sag tarafi yamuk oldugu icin surekli sol tarafindan emzirmeye calisiyorum ama hic keyif almiyor hep saga donmeye calisiyor
Gul_meyra Ntugba evet öyle yapmaya calisiyorum,ama benimkinin uykusu hic derin degil,biraz dokunsan uyaniyor,, basini dondurmeye kalkiyorum direk uyaniryo 😞☹️ Allah yardimcimiz olsun,,duzelirse burdan yazicam
010203 Gul_meyra kızımın da kafasının arkası öyle doktor düzelmese bile kız çocuğu sacları kapatır diyor belki benim kızım saçlarını kısa kullanacak moralim bozuluyor gördükçe ama yan yatırınca hemen uyanıyor 🙄
Gul_meyra 010203 valla doktor oyle demis,benimki de kiz ama oyle kalmasini istemiyorum saclari olsa da.. hadi dogustan bisey olsa ona bisey diyemezsin ama bu bizim elimizde insaallah duzelir
asocialmom 010203 aynı benimkinin de sağ tarafı basık ya sola çeviriyorum inatla sağa döndürüyor oyuncak filan gösteriyorum o taraftan ama çok kısa süreli yani işe yaramıyor
Ntugba Gul_meyra aman canım bir süre yap öyle kalmaktansa inşallah düzelir. kuzenim oğlunun da öyle şuanda 11 aylık kemikler sertleştiği için kafalık yaptırmışlar sabit dursun diye