gozdekrks 15 günlük erkek bebeğim var. Sürekli gazı varr sürekli ılınıyor , ağlıyor pek uyuyamiyor uykudan bile ağlayarak kalkıyor ne yapacağımı şaşırdım. 3 saatte bir 40/60cc mama yiyor yarısı anne sütü yarısı mama sütüm henüz yetmiyor 😔 yoğun bakımda kaldi fazla beslenmeye alıştı biberona alıştı sagip veriyorum asla emmiyor. Ne yapacağımızı şaşırdık günde 2 3 saat uyumuyoruz eşimle. Ne yapsam iyi gelir allah rızası için yardım edin gaz damlaları da relaktaz kullandık hiçbir işe yaramadı 😪🤧 biberon mama yada herhangi birsey öneren var mı. Her gün gaz masajı yapıyoruz 🤧🤧
Latiko gozdekrks allah kolaylık versin bizde kızımda uykuları unutmuştuk. 3 ay sürdü nerdeyse. Ne kullandıysakta boşa gitti. Ama sonrasında dünyanın en akıllı fıstığı geldi yerine çok şükür. Sıkın dişinizi biraz 🥲
baybbal gozdekrks biberon avent damla sab simplex ve mamadada gaz için özel üretilmiş mamaları kullanabilirsin ayrıca bol masaj çok zor gerçekten allah yardımcın olsun giç birşey kesin çözüm değil fakat rahatlatıyor biz 4. Ay sonrasında rahatlamiştik
Gamzzey gozdekrks öncelikle Allah yardımcınız olsun ama geçicek bunu unutmayın benimde oğlum 1 hafta yenidoğan bakımda kaldı bnde mama+meme ama genelde mama benim sütümde yetersiz 3 hafta ememedi çocuğum 2 haftası covid olmamdan ötürü ayrıca malesef orda biberon ve emziğe alıştırıyolar mecburen öncelikle biberon markası avent veya lansinoh olmalı meme reddi yaşamamak için bunlar başarılı bu konuda ve bıkmadan ve zorlamadan belli aralıklarla göğsünüzü vermeye çalışın ben bu şekil alıştrdm ama sütüm yetersiz geldi bu seferde her neyse rızık meselesi o kadarını uygun görmüş rabbim diyorum ve şükür ki mamalar var ve aç kalmıyolar bebekler diğer konu gaz bizde çok mahvolduk almadığımz damla kalmadı en son mommys bliss gripe water night aldık doktr tavsiyesi ile bu baya hafifletiyodu ama biraz pahalı bir damla şuan 245 tl ve beslnmeden önce ve sonra mutlaka sırtına pat pat hareketleri yapın ve aşağıdan yukarı doğru sırtını sıvazlayın anında çıkarır gazını hafifler bir diğer konu mama bebekten bebeğe değişiyo bu mama meselesi markası herkese herşey iyi gelmiyo kimi gaz yapıyo kimi kabız deneyerek görmek lazım hangisinin uygun olup olmadığını ama önemli olan nokta burda çalkalarken köpürmemesi ve çözünmesi çalkalamaktan ki kasıt dairesel hareketlerle mamayı suda çözmek aşağı yukarı hızlı bir şekilde sallamak değil vee mama yaparken kullandığın su ben bebek suyu ile yapıyorum doktorumun tavsiyesi ile hem mineral bakımından zengin ve içerik olarak temiz bakanlık onaylı ve çocuk rahat bir şekilde sindiriyo yormuyo benim oğlum kaka yaparken çok ıkınırdı bebek suyuyla yaptığımdan beri gayet rahat bir şekilde yapıyo ve şöyle bir özelliği var mama yaparken kaynatmaya gerek yok ben şuan petek yandığı için peteğin üstüne koyuyorum ılık oluyo zaten mamayı çözmesi için yeterli bir sıcaklık zaten maksat mamayı çözsün soğuk suda çözülmüyo ki bebeğe gaz yapar bu durum dışarı çıkarsamda hafif bir şekilde ısıtıyorum kaynatmadan termosa koyuyorum bu şekilde umarım yardımcı olmuşumdur biraz da olsa mama olarakda başta hipp combiotic kullandım gayet güzeldi ama bebeğim bir zamandan snra kabız oldu şimdi sma optipro kullanıyorum gayet memnunum sma comfortda güzel kabız bebekler için birebir
Gamzzey gozdekrks birde çok huzursuzlandığında beyaz gürültüyü aç youtubeden oda sakinleştirir bebeği bide karnına bebek yağı veyahut zeytinyağıyla masaj yap karnının yanlarından göbek deliğine doğru yukardan aşağı ve saat yönüne doğru bununla ilgili videolar var bakarsın youtubeden kolik bebek masajıydı galiba bunlarda rahatlatır birde doktorum günde 1 çay kaşığı zeytinyağı ver diyodu ilk aylarda sıkıntı yok ama sonrasnda tat duyuları başladığı için içiremedim öğürüyodu midesi bulanıyodu çıkarıyodu ağlıyodu bıraktım ama ilk 2 ay faydasını gördüm bununda korkma zeytinyağından çok faydalı zararı yok diceklerim bu kadar baya uzun uzadıya yazdım ama sana yardımcı olabilmek için kendi tecrübelerimle .
gozdekrks Latiko ilk gebeligim vallahi her gun agliyorum ya bebek ayrı ben ayrı ağlıyoruz çok zormuş keske bizimde hemen geçse 😪
Eylblz 57 günlük olduk maalesef kolik bebek annelerine Rabbim sabır yağdırsin. Cok zor uyku ne demek unuttuk. Ayagimda salliyorum oturduğum yerde çok nadir olsa da uyuyorum. Biogai ve nurse harveys kullaniyoruz yariyomu yaramiyomu anlamadım. Gaz cikariyor doyuyor ama hala ağlıyor 🤦♀️
Kevsrr Canım bende 27 günlük anneyim erkek bebeğim var bizim de gazımız oluyor ama çıkarabiliyor gazı özellikle emzirdikten sonra veya mamadan sonra mutlaka omuzuna Al sırıtına masaj yap bunları yaparken hafif zıpla hemen çıkıyor gazı yoksa akşama kadar birikiyor ve daha kötü oluyor bide karnına sıcak su torbası gibi bişeyler koy oda iyi geliyor çok krize girdiğinde uyumadığında elinizde sallayın öyle uyur mutlaka bunu yaparken de beyaz gürültü aç dinlet çok çok faydası oluyor
Akts Ilık duş,kolik tutuşu,sab simplex gaz damlası,açık havada yürüyüş,beyaz gürültü,bol masaj. Rabbim sabır versin. 2 ay bebeğimle birlikte bende ağlıyodum 😞
Gamzzey gozdekrks ne demek rica ederm bir nebzede olsa yardımcı olabildiysem hepimiz ilk bebeklerimizde acemiyiz bende öyle yavaş yavaş öğreniyoruz ne kadar bilgili olursak olalım bazen bilgi yetmiyo deneyip takip edip görmek gerekiyo kendi evladın farklı oluyo yeni bir serüven deneyim yaşıyosun