61616161 Bnm kızımda da aynı sorun vardı. Ben çok doktor gezdim her doktor farklı bir yorum yapıyordu. En son İstanbul da çok ünlü bir profosore götürdüm ve öğrendim ki genelde 3 aylık olana kadar duzelmiyorsa mutlaka tedavi gerektiriyormus. Pavlik bandaj alçı gibi bunlar basit tedavi yöntemleri. Kolaylıkla iyileşiyor bu tedavilerle. Ama beklemek çok sıkıntı geçen zaman aleyhinize düzelme ihtimali dusukk ve ameliyat olmak zorunda kalır eğer düzelmezse
. En büyük sıkıntı ise ameliyat olmak, tutmama ihtimali var. Ve ameliyat olunca tam düzeldi diyemiyoruz. Bir sürü hareket kısıtlılıklari oluyor. ( Ben kalça çıkığı ameliyatı olmusum bebekken) tek doktorla sınırlı kalmayın muhakkak çocuk ortopedistlerine götürün. Malesef bu konuda pek çok doktor yeterli donanimda değil. Bekletip bekletip düzelir deyip en son ameliyat ediyorlar.