Fatmablmt-33 Kızlar merhaba 2 aylık bebeğinizi gece uykudan uyandırıp emziriyor musunuz yoksa kendisinin uyanmasını mi bekliyorsunuz.
Han30 Fatmablmt-33 şuan 11 aylıgız. İlk 40-45 gün kaldırdım daha sonra uyandırmadım kendi kendine uyanıyordu
Oldugugibibiri Fatmablmt-33 ben sadece ilk 15 gün uyandırdım. Sonra kendisi 2 saatte bir uyandı zaten. Zamanla da arayı açtı. Hep acıkınca uyandı yani
ElvinsMom Fatmablmt-33 50 günlük olcaz 10 gündür kendi kalkıyor bölmüyorum gece uykusunu. Kendi uyanıyor acıkınca canım. 4-5 saat uyur genelde