Kızlar bebeğim 10 gündür sürekli ağlıyor asla kucağımdan inmek istemiyor. Bıraktığım an ağlama krizlerine giriyor. Uykusuz olduğu halde uyumamak için direniyor kalkmaya çalışıyor. Yatırır yatırmaz krizlere giriyor çığlık atarak ağlıyor sesi kısılıyor bağırmaktan artk . Ne yapacağımi bilemiyorum.yasayan varsa nasıl geçiriyorsunuz bu dönemi varsa eğer öneri paylaşır mısınız