Cennet_annesi Teemo07 en başından beri Pamuk kullanıyorum en güzeli kızım 8 ay 20 günlük ıslak mendili tutamıyorum ya 😀
spaceship Deletedmom54544 aynen saniyelik zaten, 4-5 parça pamuğu ( çiş veya kaka durumuna göre işte 😁 ) hemen ıslatıyorum, altını açıyorum sonra. Bazen yetmiyor hemen tekrar 2-3 tane ıslatıyorum. Zorluğu yok.
Teemo07 Reyna aaaa en sevdiğim karakter varus tan sonra (kedimin adı varus o derece) . Ama dedigin gibi tam bir kanser herosu
Teemo07 dnyerdm yok hayır, pişik durumunu sadece minoris bez kullanmak zorunda kalmıştım 1 kez. O zaman yaşadım. Onun haricinde ıslak mendil değişikliğinde yaşamadım.
Teemo07 ymr123 yok hayır, yararlı bir vitamin. Derideki pişik yanıkların iyileşmesi için. Sudocreamde de yazıyor.
Ikigozumuncicegizeynep Teemo07 sleepy zeytinyaglisindada var o maddeden ben kullaniyorum baktim simdi icerigine var
Deletedmom_49 Teemo07 evet o yuzdne baby turco doğadan yenidoğan kullanıyorum. Mühendisinoglu yıldızlar listesinde var içermeyen İslak mendiller