Merhabalar bebeğim 6. Ayın içinde yavaştan ek gıdaya başladık az az veriyordum zaten genelde tükürüyordu bal kabağı ve patatesle çorba gibi yaptım baya seve seve yedi bende aptallık ettim sevdi diye yedirdim o günün akşamı çok karın ağrısı çekti kakasını yapamadı bugünde aynı makatı uyararak biraz yaptırdım baya sıkıntıya girdi çocuk hatta makatı biraz aşınmış kendini zorlamaktan dışkısıda baya yetişkin gibiydi zaten bu durumda ne yapabilirim çok sıkıntıya girdik ? 😞