mamanveutdormir https://imgyukle.com/i/oYuHoH https://imgyukle.com/i/oYuLHA iyi akşamlar hanımlar, kızımın kulak arkasında böyle bişey gördüm 😪 1 haftadır çok ağır griptik ve son 2 gün banyo yaptıramadım kolumu kaldıracak halim yoktu sizce bu kir midir? başına gelen var mı?
bisenakillisinzaten mamanveutdormir evet kir de olabilir . Bebek nemlendiricisi sürün. Eğer geçmezse doktorunuza sorabilirsiniz
Reyna mamanveutdormir normalde yıkıyormuydunuz kulağının arkasını banyolarında özellikle? eğer ovalamıyorsanız birikmiştir böyle
Balim61 mamanveutdormir Demiruğu deniliyo bu yaraya bizm o tarfta yani babannemleroyle der.Genlde nazardan oluyo bu yara sari merhemler oluyo adini hatirlamiyorum onlar düzeltiyor genlde.Ama icinz raht etsn istersnz doktra gostr
mamanveutdormir Cherryblossom henüz 3.5 aylık emmiyor mamayla besleniyor yumurta olacağını sanmıyorum
mamanveutdormir Actombo şöyle emmiyor sadece mama yiyor 3.5 aylık alerjik bişey olacağını sanmıyorum ama teşekkür ederim yorumun için
mamanveutdormir bisenakillisinzaten temizleyip nemlendirici sürdüm baya korkmuştum bakalım randevumuz var zaten o zamana kadar dikkatle takip edeceğin
mamanveutdormir Beycaamommy evet yatarak içiyor iki gündür oda hasta diye kusuyordu bu dediğinizde olabilir. temizleyip nemlendirici sürdüm bekliyorum
mamanveutdormir Reyna düzenli banyo yaptırıyordum hergün sadece 2 gündür yıkayamadım kustu falan olabilir.. temizleyip nemlendirici sürdüm bikaç gün takip edeceğim
ahmetseliminannesi Kirdir canm benm bebiişlerde 3 4 gün banyo yaptırmayın hemen kulak arkası kirleniyor nedendir bilmem ıslak mendille sil geçer hergün kontrol et
Zhnce mamanveutdormir yıkadıktan sonra ıslak bırakıldığında oluyor genelde Oglumda da olurdu banyo sonrası özellikle orayı kurutuyorum hiç olmuyor artık
1995 mamanveutdormir merhaba canım oncelıkle benım oglumdada cok olur kir onlar banyodan sonra ne kadar silsemde oluşuyo nedendır bılmem kulak çöpü varya onu zeytınyagına batır kulak arkasını ov kulak çöpüyle anında gecıyo canım oglumun sureklı temızlememe ragmen oluşuyo 😊
FHKK mamanveutdormir Küçükken kardeşim de vardı sıcaktan piştiği için olmuş sürekli nemlendirici krem sürün (mustela losyon).
Daffodilwhite Bu kir degil Konak bebeklerde oluyor zeytinyagı veya bebeyagı ile yağlar bir süre bekler sonra hafif ovalarsanız geçer. Muhtemelen kepek gibi kafasında sac derisindede vardır.