Sadem1 et mi kemik mi. Şuan rahatlatmak için veriliyor ilaclar. Bana da 4 yaşımda hem kemik hem et. Sağa deviye idi. Burnumun biri %90 kadar kapalıydı. 18 yaşına kadar ciddi bişey olamadığı sürece ameliyat olamaz demişler. Beni rahatsız etmiyordu alışmışım ağzım açık uyuyordum sadece
Korkuyordum da ameliyattan istemiyordum. 20 yaşındaydım. O burun bende sıkıntı çıkardı. Tam olarak nefes almadığım için sorun oldu. Ciddi baş ağrısı yaşamıştım. Nörolog falan filan gezdim en son artik sen bizlik değilsin burun ameliyatı olman lazım dediler. 20 yaşında ameliyat oldum. Olunca fark ettim ki nefes almıyor musum. İns geçer ama geçmezse ki benim geçmemiş 18 inden sonra ameliyat olur.