Symnr Busenurkrhsn geçmiş olsun. Bence riske atmayın iki üç sarımsağı ezip çiğ şekilde yutun bı iki gün hemen toparlarsiniz inşallah doğal antibiyotik ilaçlara hiç gerek yok :))