kızlar 5-6 gün önce uyandım ve boğazımı acıdan hissetmiyodum hem bademcikler şişmiş hem ayrı bir yara acısı vardı bütün boğazım. yutkunamıyodum ve doktor antibiyotiksiz geçmez dedi largopen verdi 3 gün kullandım ayrıca arada ağrı kesici de alıyodum ağrı kesilmiyodu dayanamıyodum. 3 günün sonunda boğaz ağrısı geçmeye başladı bu sefer de mide bulantısı başladı. öyle olunca antibiyotiği kestim 2 gündür hiç ilaç almadım ama mide bulantısı baş dönmesi devam ediyor. Antibiyotik mi bulantı yaptı? başına gelen ya da bilgisi olan varsa yazarsanız sevinirim 🙇🏻♀️🤦🏻♀️