merkurkedisiii ne zaman acıkırsa o zaman emziriyorum. Zaten ağlama tonlamalarından uykusuzluk açlık vs anlaşılıyor 2. Aydan itibaren. Mesela bebeğim gündüz 2 saati bulduğunda bile kendini yırtıyor ağlamaktan. Ama gece 4,5 saati bile bulduğu oluyor. Biraz da memeyi ve emmeyi sevdikleri için yapıyorlar yoksa o kadar çabuk acıkmıyorlar.